.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشي از گراني‌هاي جامعه مربوط به مردم است

امام جمعه شهرستان گنبدكاووس با انتقاد از گراني موجود در جامعه گفت:بخش قابل ملاحظه‌اي از گراني كالاها در جامعه مربوط به خود مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمين "محمدحسين سبحاني" روز جمعه در جمع نمازگزاران گنبدي، افزود: فروشندگان كالاها به منظور دستيابي به درآمد بالاتر اجناس خود را با چندين برابر قيمت به مردم عرضه مي‌كنند.

وي بيان كرد: البته برخي از كالاهايي كه در اختيار دولت نيز مي‌باشد نيز گران شده است كه از اين بابت از دولت گلايه داريم.

وي گفت : افزايش قيمت انواع كالاها در جامعه سبب مي‌شود تا مشكلاتي براي مردم بوجود آيد.

امام جمعه گنبدكاووس تاكيد كرد: دولتمردان بايد در زمينه جلوگيري از افزايش قيمت‌ها و مهار گراني در جامعه برنامه‌ريزي كنند.

خطيب جمعه گنبدكاووس همچنين خطاب به فروشندگان كالاها گفت: تنها به فكر امروزتان نباشيد بلكه بايد به فكر فرداي قيامت باشد چرا كه در آن روز بايد جواب همه كارهاي خود را بدهيد.

حجت‌الاسلام سبحاني در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در حرم رضوي گفت: مقام معظم رهبري بر وحدت به شيعه و سني تاكيد كرد چرا كه همه مسلمانان يك دشمن مشترك دارند.

وي افزود: دشمنان اسلام و مسلمانان شيعه و سني جدا نمي‌كنند بلكه با همه كساني كه اعتقاد به اسلام دارند دشمني مي‌كنند كه نيروهاي حزب الله لبنان و گروههاي مبارز فلسطين كه يكي شيعه و ديگري از برادران اهل سنت مي‌باشند، اشاره كرد.

امام جمعه گنبدكاووس تاكيد كرد: آنچه كه براي دشمنان مهم است دشمني با مسلمانان است و ما بايد با وحدت و اتحاد خود دسيسه‌هاي آنان را خنثي كنيم.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان گنبدكاووي نيز در بين دو نماز بر حفظ سلامت روح و جسم در جامعه تاكيد كرد.

دكتر" فريد عابدي " كه به مناسبت هفته سلامت سخن مي‌گفت، افزود: به منظور دستيابي به سلامت روح و جسم در جامعه بايد از تخريب طبيعت ، جنگل ها جلوگيري كنيم.

وي با اشاره به كاهش بارندگي گفت: كاهش بارندگي سبب كاهش محصولات كشاورزي مي‌شود كه اين كاهش توليد باعث ايجاد سوء تغذيه و بروز انواع بيماري در جامعه مي‌شود.

دكتر عابدي افزود: به همين منظور سازمان بهداشت جهاني شعار هفته سلامت امسال را " حفظ سلامتي در برابر تغييرات آب و هوايي " دانست كه ما بايد براي كاهش بيماريها و حفظ سلامت روح و جسم مردم بايد برنامه ريزي كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.